fredag 18 december 2009

Är frusen idag

Idag har jag verkligen varit frusen. Det har varit 22 minusgrader ute. Jag är ingen stor vän av kyla precis. Det ska vara så där lite lagom. Men det är skönt att vi har mycket snö för jag blev så hiskeligt trött på allt regn som varit. Solen har varit framme idag oxå, så det har varit vackert ute, men jag har inte gått ut i onödan precis. Tur man har gubben som inte är rädd för kylan. Även inne har jag frusit nu ikväll trots att det inte är kallt här hemma egentligen. Det räcker med att jag bara tittar ut så fryser jag.

Ikväll har vi sett på en film som jag inte minns namnet på. Slår vad om att jag glömmer filmen över huvud taget. Den var helt konstig och det var dåliga skådisar med. Nä puts väck, våt fläck!

5 kommentarer:

Niketesse sa...

Kallt här nere i Småland nu med. -17,5 grad men otroligt vackert ute. Blir små korta rastningsturer med hundarna bara. Rädd för de ska frysa och få kramp.
Tur du har Kent då haha....tänkt på en varm brasa istället så blir du varm. Kram

Anonym sa...

Fan det där kunde vara jag!
Men utan hår & skägg!

klokhet och dårskap sa...

Menar diu inlägget ovanför detta? I så fall känner jag mej som han just nu haha

Anonym sa...

Jo jag menade ju det*s*
Hamnade lite fel!
Men det är ungefär så man själv känner sig ibland efter en frostnatt!

Anonym sa...

Hahaha vilka fina bilder ni har, hmm jag de där var på glid i alla fall i träsket, kan man väl säga.
Tjojooooo asg vad får ni allt ifrån??
Nää jag tänker inte skvallra fy och usch eller prata om sådana kort och onykterhet hahaha